Vipp kjøkken

Det er sikkert flere enn meg som har omfavnet det svarte i interiøret det siste året? I løpet av kort tid malte vi lister,vegger og dører, før vi til slutt malte vårt utdaterte kjøkken svart (se her og her). Og når jeg tenker meg om så er alle møbler vi har kjøpt inn den siste tiden svarte også. Min nye obsession er Vipp sitt nye tilskudd, nemlig kjøkken! Det er svart, stilrent, stramt og vakkert og det er ingen detaljer som er overlatt til tilfeldighetene. Som alle andre Vipp produkter så oser det kvalitet av kjøkkenet og jeg simpelten elsker benkeplaten i rustfritt stål som gir assosiasjoner til et storkjøkken! Et bruksmøbel i perfekt design. Noe sier meg at prislappen ikke spiller helt på lag med vårt budsjett men det er lov å drømme, er det ikke?♥ 

Bilder fra Vipp og pinterest

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg