Eksklusivt skandinavisk design

I samarbeid med Handvärk

Jeg ble rett og slett litt småforelsket første gang jeg så Handvärks produkter og jeg visste med en gang at jeg kunne slutte å lete etter nytt salongbord. Det rene, minimalistiske og eksklusive utrykket var akkurat det jeg hadde lett etter (se hvordan bordet ser ut hjemme hos oss her).  

Handvärk er et nytt dansk merke med møbler i en unik miks av nordiske metaller som stål, jern, messing og skinn, blandet med italiensk marmor. Denne miksen gir produktene en glamorøs skandinavisk look som er helt riktig akkurat nå. Siden jeg vet at det er flere av dere som liker disse produktene har jeg ordnet en rabattkode til dere som gir gratis frakt til Norge på handvark.com ! Rabattkoden du skal bruke er eklektiskminimalisme .


 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg