Marmor- fra utdatert til hypermoderne

Da marmor kom inn i trendbildet for et par år siden ble jeg så positivt overrasket. Det var så annerledes enn marmor var da jeg vokste opp! Fra å være gammelmodig og utdatert ble utrykket nå stramt og skandinavisk. Flere designere har kastet seg over trenden og gitt marmor et helt nytt uttrykk, Handvärk er en av de nye leverandørene og nå har vi fått et bord her hjemme!

Det stramme designet gjør at det passer perfekt inn uansett om vi velger å myke opp interiøret eller om vi ønsker å understreke det stramme designet. Av den grunn tror jeg det kan passe inn hos oss i mange år fremover.

Etter noen dager med dette i hus kjenner jeg at det gir meg en liten dose glam hver gang jeg krøller meg sammen på sofaen. Og hvor deilig er ikke det på en helt vanlig hverdag?;)

 

4 kommentarer
    1. Endelig! SÅ bra du er fornøyd. Verdt å vente på da altså… Liker understellet så godt på de. Marmoren også, selvfølgelig…
      Syns sofabord er vanskelig. Få som er fine. Og vanskelig å få til å passe inn med sofa og rommet. Mange av de jeg liker er for lave. Det ser fint ut, men er ikke praktisk til vårt bruk. Så vi bruker noen settebord som sofabord, inntil det perfekte bordet dukker opp.

    2. Rita: Hihi, ja det var verdt å vente på:)

      Sofabord ER vanskelig. Det er så forskjellig høyder på sofaer noe som vil si at et bord som passer til en sofa passer ikke til et annet. Dette bordet har faktisk en ganske god høyde noe jeg godt fornøyd med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg