Kitchen inspo

I det siste har jeg lekt med tanken om å gjøre en liten make over med kjøkkenet. Det hender ferien gjør det med meg. Med litt ekstra tid til å tenke på annet enn jobb går tankene fort til nye prosjekter her hjemme. Kjøkkenet vårt er ikke stort, det har gode løsninger og har innredning av god kvalitet. Det har derfor ikke vært aktuelt å bytte det ut. Stilen bærer imidlertidig preg av å være bygd tidlig på 2000-tallet så jeg har startet prosessen med å hente litt inspirasjon. Herregud, jeg blir så giret av disse bildene!:) Ettersom vi ikke har planer om å bytte ut så mye begrenser det seg men jeg tror mye kan gjøres med overflatebehandling og utskifting av detaljer. Et lite søk i arkivet og jeg ser at det finnes ikke så mange bilder av selve kjøkkenet, men her er i det minste spiseplassen om du lurer på hvordan det ser ut i dag.

Jeg synes svarte kjøkken er så lekre og rene og med detaljer som hvitt, marmor, tre og friske grønne planter blir stilen komplett.

De hvite eames-stolene våre er jeg så glad i men jeg lurer på om bordet vi har skal byttes med et som har levd en stund slik som dette.

Svart mot finert. Dette liker jeg!

wonen: mini studio foto: Lisa Van Damme
kilde Alvhemmakleriet og pinterest
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg