On my mind

I dag tenker jeg på nyanser av hvitt. Baderomsflisene skal nemlig males hvite! Flisene er allerede lyse i en slags marmor, men jeg synes nyansen og sjateringen i den er både utdatert og feil. Jeg har tidligere malt flisene mellom kjøkkenbenk og skap og resultatet ble veldig bra (her er bilde av flisene på kjøkkenet)! Så selv om det er med en viss bekymring jeg gir meg i kast med denne malerjobben så er jeg optimistisk. Når det kommer til maling av fliser er grunnarbeidet det aller viktigste. Og uten at jeg har malt fliser på bad så tror jeg det er spesielt viktig her inne med så mye fukt.

Og når jobben med malingen er gjort kan vi starte på resten! Badkaret er vistnok i Bring-bilen as we speak og vi har hatt besøk av en handyman som har kommet med råd og tips. Og jeg har ikke klart å vente med å kjøpe inn tilbehør så noen småting ligger lagret, klar til montering. Ettersom vi ikke skal bygge nytt bad men kun bytte ut innredning tenker jeg at mye av forskjellen vil ligge i de små detaljene. Og riktige detaljer- det er jeg glad i!


bilde fra pinterest

2 kommentarer
    1. Det å male fliser er en enkel måte å få nytt liv i ett stygt bad 🙂 jeg har nettopp kjøpt meg hus selv, men jeg kan desverre ikke gjøre sånn quick fix på bade fordi det ikke er fliser der 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg