Endelig Granit i Bergen

Granit er en butikk som jeg har fulgt gjennom blogger og interiørmagasiner i flere år men som uten shipping til Norge eller butikk i Bergen har vært helt utilgjengelig. Så da det ble åpnet ny butikk, i kjempefine lokaler midt i Bergen sentrum i går, var det feststemning! Det var tydeligvis ikke bare jeg som hadde ventet på dette. Da det åpnet var det mange folk der, da jeg gikk var det smekkfullt. Gode materialer, en dus fargepalett og smarte oppbevaringsløsninger er noe av det jeg liker best og jeg ser for meg at når jeg skal i gang med nye ordning og reda prosjekter er det hit jeg vil dra.

At de ikke bare selger innredning, potter og korger men også grønne planter til å ha i synes jeg er kjempegøy og det ble selvfølgelig en plante med hjem. Hver plante er pakket inn i poser av gråpapir og det gjør det hele ekstra lekkert.

I tillegg til asessories til uteplassen har de en del møbler også, som benker og stoler og denne drømmen av en hengestol. Den må være helt fantastisk å ha hengende på terrassen eller i et stort tre i hagen. 

Materialer som bambus, sjøgress, tre, kork, betong, sink, metall og bomull går igjen i sortimentet og gjør at alt virker helhetlig og passer sammen. Den nøytrale stilen gjør at tingene passer inn hos de fleste og det er kanskje derfor så mange liker Granit også.

Gleder meg til å følge butikken videre og endelig ha mulighet til å shoppe der også:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg