Solfylte dager

Dette har vært en av disse fantastiske maihelgene. De som vi lengter etter når vinteren er som mørkest og som vi drømmer om når løvet begynner å falle på trærne. Solfylte, varme dager der du har lyst å gjøre alt… og ingenting. Jeg har gjort begge deler. På en fjelltopp det ene øyeblikket, på brostein med solbriller og småsko i Bergens gater det neste. Og så har jeg brukt mye tid på terrassen med kaffekoppen, utallige is og en god bok. Kroppen er fylt opp med ny energi og jeg er klar for en ny uke. Uken når snekkeren starter arbeidet med hytta og alle planene skal bli til virkelighet. Det er julaften og bursdag på en og samme dag.  

Jeg håper du også har hatt en god helg. Takk for du titter innom♥

4 kommentarer
    1. Å, så spennende! Dette gleder jeg meg til å se mer av!
      Forresten, den planten din på det nest nederste bildet, hva heter den? Syns den så utrolig kul ut.
      Nyt fine sommerdager fortsatt!

    2. Rita: Er veldig gøy. Bjelkelaget til gulvet er lagt denne uken så det er allerede i ferd med å bli noe.

      Planten heter kokosnøttpalme. Jeg fant den hos Plantasjen og den koster faktisk ikke mer enn 149,-.

      Du må ha en nydelig dag og en flott 17-mai! Lykke til med 17-mai frokost:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg