5 fantastiske uteplasser

Har dere hatt en god helg? Vi ga snøen et siste farvel i helga med hyttetur, langrenn, kortspill, pølser på bål og hele pakka. Fryktelig koselig, men nå kjenner jeg at jeg er klar for vår! Den følelsen, når du kjører fra snødekte fjell og ned i lavlandet hvor det er grønt og varmt og fuglene kvitrer, det er en av mine favoritter på våren. Da kjenner du virkelig at årstiden endrer seg.

Er det flere som lurer seg til en ekstra fridag i morgen? For oss som jobber åtte til fire er mai måned som sendt fra himmelen i år. Det er fridager og inneklemte dager i flere uker fremover og jeg har tenkt å benytte meg av hver eneste en. I morgen skal terrassen gjøres klar til sommersesongen. Jeg begynte så smått for et par uker siden, jeg klarte rett og slett ikke vente lengre, men det var bare å flytte plantene inn igjen. Nattefrosten er ikke spesielt snill mot sommerplanter som har behov for mildere klima. For i det hele tatt få gjort klar uteplassen tenker jeg derfor å ha noen planter som tåler å stå ute og noen som kan tas inn om natta. Men før jeg går i gang deler jeg litt inspirasjon fra noen fantastiske uteplasser.

Bilder fra pinterest

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg