Fantastiske lokaler i Bergen

Vi balanserer på en finfin grense mellom jubel og frustrasjon når det gjelder hytteprosjektet om dagen. Det er dags for å bestemme seg, og ikke bare bestemme seg, vi skal faktisk bestille materialer. Og jeg, jeg må bare erkjenne at jeg er en detaljfreak med beslutningsvegring. Jeg vil så gjerne velge rett, og som de fleste som bygger for første gang har jeg veldig lite kunnskap om bygningsmateriell og hvor man får tak i ting så veien mot målet er ikke helt enkel. I dag ble jeg gjort oppmerksom på spilene som gjennomgående er benyttet i Sparebanken vest sine nye lokaler i Bergen, som for øvrig er de nydeligste kontorlokalene jeg har sett. Tenk å jobbe i slike omgivelser hver dag, det må da gjøre noe med humøret? Hva tror dere om ha en spilevegg i oljet eik fra gulv til tak på hytta? Det kan da umulig bli feil?

Bilder fra iark.no

6 kommentarer
    1. Jo, spilevegg må du ha, det har jo vært en del av tankene dine hele veien, har det ikke? Tror det kan bli kjempefint, en moderne vri på den tradisjonelle panelveggen.

    2. I avisen i dag, ser jeg? Kjente igjen bildet på veggen. Skal lese når jeg kommer hjem, flaks at jeg oppdaterte pressreader-appen på biblioteket i går, slik at jeg får laste ned BT gratis! God helg!

    3. Rita: å, så gøy å høre! Jeg har ikke tilgang på nett så jeg løp ut og kjøpte avisa straks jeg hørte at den var i butikkhyllene. Jeg visste faktisk ikke at den skulle komme i bt. Aftenposten var jeg klar men kanskje ekstra stas at den kom i bt. Den er det jo så mange jeg kjenner som leser. Du må ha en strålende helg!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg