Påske hos Florentes

Selv om Florentes ligger i mitt eget nabolag er det altfor sjelden jeg tar turen innom. En av grunnene til det er at jeg trenger goood tid når jeg går inn dit, for har jeg først gått inn så klarer jeg ikke gå ut igjen. Jeg kan fint bli der i en time eller to og jeg klarer ikke å gå tomhendt ut igjen. Jeg kjenner at jeg lengter litt tilbake til tiden da jeg var så heldig å få jobbe der en dag i uken… Akkurat nå er butikken påskepyntet med den koseligste påskepynten og de fineste vårløker. Når det blir varmere i været og blomstene tåler å stå ute vil butikken og uteområdet fylles med de deiligste ting til uteplassen. Jeg lover å ta turen innom da også og dele litt hageinspirasjon med dere. Jeg håper dere har en fin torsdag og at dere begynner å bli klare for ferie. Førskolegutten vår har siste dag i barnehagen i dag før ferien så vi tar faktisk påske fra i dag av. Det blir fint det:)

4 kommentarer
    1. Victoria Larsen: er alltid gøy når det er en stund siden jeg har vært der for da kan jeg være sikker på at de enten har omøblert, fått nye produkter eller nye planter. Godtebutikk:)

    2. Laila MA: Den er bare så fin! Er så glad i disse små nisjebutikkene med ildsjeler som brenner for butikken sin og som bruker masse innsats på å finne de perfekte varene og gjøre butikken så fin de bare kan.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg