Februar

Innlegg i samarbeid med Kilands

Januar tror jeg for mange kan være en tung måned. Kredittkortet er fortsatt varmt etter julen, en rekke regninger ramler som et sjokk inn i mailboksen, julemarsipanen ligger tungt i magen, det er mørkt og kaldt og det er leeeeenge til sommer. Men nå er det altså over! Det er februar og vi kom oss gjennom det i år også.  Det er 11 måneder til neste gang og det er det verdt å rope hurra for. Jeg har så smått startet i jobb igjen etter barselpermisjonen og selv om det er rart å være borte fra verdens fineste baby i flere timer hver dag er det deilig å komme i gang igjen. Ikke bare er det greit å jobbe litt igjen, jeg har også verdens beste kollegaer som ønsket meg velkommen med ballonger og nyinnkjøpt monstera til kontoret. Fine folk altså:)

Jeg håper januar har behandlet dere bra og at dere har det fint. Og så tenkte jeg å minne dere på at det fortsatt er noen dager igjen til rabattkoden på 10% går ut hos Kilands tepper. Koden dere skal bruke er EKLEKTISKMINIMALISME2018 .

Ha en fin-fin torsdag! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg