Lilla

Lilla har som en overraskelse dukket opp som en av årets hotteste trendfarger. Skal jeg være ærlig er det en farge jeg alltid har styrt unna, prinsesselilla har liksom ikke vært meg. Men motene og trendene har tydeligvis påvirket meg for nylig gikk jeg til innkjøp av mitt første lilla plagg. Og da snakker vi ikke et lite plagg som et par sokker eller en ny bh, men en lys lilla og iøyenfallende kimono! Og jeg elsker den! Om det dukker opp noe lilla her hjemme er jeg ennå ikke helt overbevist om men om du er klar for å hive deg på lillatrenden er her litt inspirasjon fra pinterest. Og du trenger jo ikke gå for lilla fra gulv til tak, noe rosa eller grått med litt lilla i seg eller en pute kan være nok. Sammen med dype blå-grønne toner og duse pasteller kan det være riktig så fint.

Bilder fra pinterest

2 kommentarer
    1. Jeg liker lilla, har alltid et plagg eller to i lillafarge. Men vi snakker den dype, mørke lilla, ikke lys pastell, siden pastellfarger slett ikke er meg. Men, kan du tenke deg, veggene i huset vårt har tidligere vært lys syrinlilla! Nesten alle sammen. Gjesterommet ( det har fargen forsatt, forøvrig) og gangen i første etasje, ihvertfall to vegger i andre, og hele rommet på loftet! Jeg grøsser ved tanken. Soveromsoppussing nærmer seg nå, da skal endelig den spise knudreveggen bort. Ganske enkle planer, står litt om det på bloggen.

    2. Rita: Å gå for lyselilla på alle vegger, det er et ganske dristig valg! Da er du glad i lilla altså:)
      Så gøy å lese så mange nye innlegg på bloggen! Takk for tips om un-fancy, det var en veldig inspirerende blogg. Liker også tanken om å ha få utvalgte plagg. Jeg har vært på vei i den retningen selv i noen år selv om jeg ikke drar den så langt som hun gjør. Noen plagg får nok henge litt lengre i skapet enn strengt tatt nødvendig, men følelsen av å levere fra seg sekk på sekk til Fretex er ganske herlig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg