Ruskevær

Det har sluddet, haglet, regnet og blåst i dag og selv på disse dagene synes jeg dette er verdens deiligste plass. Å se at det skjer ting på hyttetomten er bare så fryktelig gøy! Vi er så heldige å få hjelp av hendige familiemedlemmer med grovarbeidet som gjøres om dagen. Jeg har ikke så god peiling på denne fasen av prosjektet men jeg er fullstendig klar over at det dreier seg om mye arbeid. Det er gravd ut, støpt nye murer og fylt i stein. Det er gjort så mye siden sist jeg var her! 

Akkurat her skal badekaret stå:)

6 kommentarer
    1. Laila MA: fryktelig spennende å være med på en sånn byggeprosess. I går var første gangen jeg sto inne i selve grunnmuren og gikk fra “rom til rom”. Spesiell følelse:) og jeg ser at du har fått ny nettside! Så fin!

    2. Å, nå skjønte jeg enda bedre hvorfor du har jobbet så hardt med å få til vinduet ved badekaret der. For en luksus det blir!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg