En dato verdt å merke seg

Ikea har en rekke designsamarbeid bak seg og hver gang er det like spennende å se hvilke designere de knytter til seg. I år er det ingen ringere enn danske Hay og dette kjenner jeg at jeg gleder meg til! Kolleksjonen heter YPPERLIG og skal være tilpasset behovene i det moderne hjem. Møblene, formutrykket og fargene er akkurat slik vi kjenner det fra Hays design. YPPERLIG lanseres 6 oktober og det er bare å merke seg datoen med en gang. Ikea sine samarbeidskolleksjoner pleier være kortvarig og vil du ha tak i produktene må du dermed være om deg. Mine favoritter er sovesofaen, stålampen og de lekre salongbordene. En moderne sovesofa i god kvalitet og design er noe jeg har ventet lenge på. Det finnes nemlig ikke mange av de på markedet i dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg