Smal hyttetrapp

Vi knar og knar plantegningene til hytta for tiden og hver gang vi tror vi er i mål så ser vi ting vi har lyst å endre. Kunne sikkert ha jobbet med løsninger i det uendelig men en gang må vi si stopp og bare gå for en løsning. Vi har faktisk snudd på ganske masse i soveromsdelen av hytta og det er blitt mye bedre enn før. jeg lover å vise dere snart. Uansett, noe av de vi har tegnet inn er område hvor vi kan ha en smal trapp opp til hemsen og jeg har fått mannen min med på at vi skal designe den selv. Den må nemlig være brattere og smalere enn en vanlig trapp og jeg liker ikke så godt de som finnes på markedet. Her er ideer til trappa. Den må nok være brattere enn disse men konseptet med en “svevende trapp” synes jeg er så fin!

 

 

 

 

Bilder pinterest

10 kommentarer

Siste innlegg