5 gode grunner til å gå for oransje

Oransje er en av de hotteste fargene denne sesongen og her er 5 gode grunner til å gå for oransje denne høsten. Om du har gått for den monokrome, den fargerike, den nordiske eller den lune stilen den siste tiden er oransje en farge som løfter uttrykket og passer sammen med det meste. Trenden er rålekker sammen med store grønne planter, dempede fargerike vegger og varmt treverk. Go big med en sofa i fløyel eller små detaljer som en pute eller ny vase. Små detaljer er alltid en vinner, på den måten kan du bytte ut farger og teksturer når du ønsker å forandre utrykket hjemme eller ønsker å teste ut nye trender.

Bilder fra pinterest

6 kommentarer
    1. Jepp, da er jeg tydeligvis helt on trend med den oransje puten jeg kjøpte for et år siden! 🙂 Grå sofa og blått maleri krevde en kontrast, og oransje Hay-pute ble helt perfekt. Har lyst på noen få oransje detaljer til, men har ikke funnet de rette gjenstandene enda.
      Det øverste bildet var enormt stilig, forresten. Tenk deg et godt glass rødvin i den sofaen, med fyr på peisen!

    2. Rita: oransje mot blått er en av mine favorittkomboer. Det er bare så fint! Og putene fra Hay er jo aldri feil:) . Jeg klarer ikke slippe taket på en fløyelssofa i oransje fra eilersen, og om jeg skulle kjøpt møbler til hytta i dag hadde jeg definitivt gått for det.

      Ser absolutt for meg et glass rødvin i den sofaen der!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg