Ting jeg liker akkurat nå

Materialer og farger i kontraster er noe av det jeg synes gir mest liv i interiøret, og det er nesten sånn at jo større kontrasten er jo finere blir det! Akkurat nå er jeg spesielt glad i messing i kontrast med- ja det meste. Mot oksiderte metaller, kritthvite harde flater, varme persiske tepper og sarte rosatoner. Kombinasjonene og kontrastene gjør liksom at hvert enkeltobjekt blir litt mer spennende.

Rosa mot rødt har lenge vært en favoritt hos meg og det siste året har det blitt helt stuerent å bruke det både i interiørverden og i moteverden. Jeg liker slike rare og litt frekke kombinasjoner som gjør ting litt mer spennende og hakket mer lekent. Hvorfor kjøre safe når man kan gå for litt gøyale kombinasjoner?

Jeg nyter den korte tiden peonene er i butikken og blomstrer i hagen. Det finnes ikke vakrere blomster enn nettopp disse med sine skjøre blader og intense farger i deilige rosatoner…

 

4 kommentarer
    1. Har også veldig lyst på en vase i den stilen, med det oksiderte metallet mot det blanke. er så fint!
      Gratulerer med den lille! Håper dere koser dere masse i babyboblen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg