House of rym

Bygge rede instinktet har tatt en litt uventet vending denne gangen. I stedet for å vaske babytøy og handle inn bleier og sinksalve er jeg mer opptatt av den andre ventende babyen vår akkurat nå, nemlig hytten! Den lille skal nok få all verdens oppmerksomhet når den kommer men akkurat nå er det mer spennende å se på servise og innredning til hytta enn å kjøpe ammeinnlegg og gulpekluter:) 

Jeg har forelsket meg helt i serviset fra hose of rym og det er ikke vanskelig å forestille seg hvordan det blir å nyte frokosten fra disse lekre fatene på late sommerdager eller ruskete høstdager. Fargerike, moderne og med en retrotvist. De minner meg faktisk om besta sitt servise fra jeg var liten, og det er ingen dårlig assosiasjon. Maten ble liksom ekstra god med en stor gul blomst. Serviset er i ulike farger og mønstre og jeg elsker hvordan de kan mikses sammen til en fargerik fest på frokostbordet.


Bilder fra pinterest
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg