Utendørsbelysning luksus vs budsjett

Selv om temperaturen svinger fra dag til dag er sommersesongen offisielt i gang. I flere år nå har jeg vurdert å ha noe utendørsbelysning enten ved inngangspartiet, på terrassen eller ved bassenget.  Å bruke bassenget på kveldstid (når ingen unger tar bomba i bassenget) er uten tvil den beste tiden å være der og jeg har planer om å benytte meg av det mer fremover. Og det hadde vært ekstra hyggelig med litt stemningslys langs bassengkanten! Så jeg tenkte jeg skulle dele et tips til utendørsbelysning med dere når jeg først er på leit selv.

Luksus fra Moodligth

Luksusversjonen og budsjettversjonen ganske like, den ene rund og den andre oval, og har en størrelse på 30cm. Men luksusversjonen har en fordel ved å ha 8 timer batteritid og timer, dette gjør at den ikke må lades hver dag, men til en tiendel av prisen går jeg nok for budsjettversjonen selv om batteriet har litt mindre kapasitet (6 timer). Luksusversjonen er fra GP Moodligth og koster 1430,-, budsjettversjonen er fra Clas Ohlson og har den nette sum av 149,-. Spør du meg så synes jeg faktisk budsjettversjonen har et penere utrykk og så minner den jo ganske så mye om den fryktelig mye dyrere globe lampen fra Flos. Dette tror jeg må være vårens kupp!


Budsjett fra Clas Ohlson, bilde lånt av Pureinterior.no

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg