Hvordan gi favorittene dine nytt liv

Et lite triks for å ikke bli lei av det du har hjemme er å flytte rundt på det du har. Vi har noen fargesterke bilder hengende rundt, og selv om jeg liker de veldig godt hender det at jeg blir lei av å se på de, men ved å henge de en annen plass eller i en ny setting får de liksom nytt liv. På den måten trenger jeg ikke blakke meg på å kjøpe nytt hele tiden. Og så tror jeg ikke man nødvendigvis blir mer fornøyd med nye ting, det er jo en grunn til at favorittene en gang ble plukket ut, nettopp fordi de er favoritter…

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg