Tips for å holde orden på kjøkkenbenken

Enkelte ting er det bare umulig å holde unna kjøkkenbenken, samme hvor mye du prøver. Hos oss er det blandt annet brød og ostehøvel. Jeg har prøvd ut en rekke løsninger for oppbevaring men blir det for tungvindt så blir det ikke brukt, men endelig tror jeg at jeg har funnet en måte som både er praktisk og pen å se på. Vi har alltid brødet i en brødpose, og det sier seg selv at det ikke er så pent å ha det liggende fremme, så i det siste har vi begynt å ha brødet oppi en blomsterpotte i papir fra Uashmama. Det er superpraktisk, bare å slippe det oppi så er det borte! Disse finnes i flere farger og størrelser, og skulle du ikke finne akkurat disse vet jeg at flere butikker har lignende potter i butikken.

Ostehøvelen som er i bruk opp til flere ganger om dagen hos oss er bare nødt til å ligge fremme så i stedet for å bruke krefter på å gjemme den bort har den fått sin egen plass på et gammelt terrakotta fat. Dagens lille ryddetips der fra meg altså! Jeg håper dere nyter helgen og været! Det er nesten så jeg ikke tror det, men våren ser ut til å ha kommet til Bergen, og skal vi tro værvarselet skal den bre seg over hele landet i løpet av helgen. Ikke et sekund for tidlig om du spør meg:) God helg!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg