Buongiorno!

Come stai? Kall det nyttårsforsett eller hva du vil, men en av tingene jeg har funnet ut at jeg skal bli bedre på er å bruke mer tid på å gjøre det som jeg synes er morsomt. Ikke fordi jeg må eller skulle eller burde, men fordi jeg har lyst. For selv om hverdagen går litt i ett, så tar ikke de tingene fra meg energi, de gir meg energi.

Jeg har en lang liste over alt jeg vil gjøre og noen av de må nok vente på grunn av livssituasjon og økonomi men noe som kan gjennomføres er å lære italiensk! Jeg hadde tysk som valgfag på ungdomsskolen men fordi språket ikke tiltalte meg så ble jeg heller aldri god i det, og nå kan jeg faktisk ingenting (om du ser bort fra en og annen Derrick-frase). Italiensk derimot! Språket er vakkert og eksotisk og ikke minst er jeg helt forelsket i landet og historien. Jeg har vært i Italia mange ganger og jeg har planer om å reise dit masse fremover, det er der mannen min og jeg giftet oss og det er der jeg håper vi kommer til å rusle hånd i hånd når vi er gamle. Så i dag har jeg lastet ned appen Babbel og starter punkt en på listen, nemlig å lære italiensk. Og med det ønsker jeg dere en god helg! Buon fine settimana! 


Bilde pinterest
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg