Globe

Med et stilrent, moderne og skandinavisk design tror jeg de nye Globe lysestakene fra Kähler blir vinterens it serie. De finnes i fire ulike størrelser og i fargene  hvit, grå og terrakotta og spør du meg er de like fine alle sammen. Da jeg var innom illums sist helg klarte jeg bare ikke motstå! Jeg synes det er viktig å gjøre det litt ekstra hyggelig nå som det er så mørkt ute og regnet plasker mot rutene (det regner som kjent sidelengs i Bergen) og jeg tenker jeg skal tenne lys i denne daglig fremover.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg