Den ultimate gaven

Dette tenker jeg er gaven som enhver person med interesse for design vil bli glad for! En bok med inspirerende interiør og arkitektur ville i alle fall blitt tatt godt i mot hos meg. En hyggelig gave å gi og en utrolig hyggelig ting å ha liggende fremme på stuebordet. Jeg har plukket ut noen av mine favoritter med midcentury interiør og funksjonalistisk og vakker arkitektur. De er ikke så dyre og er alle å få kjøpt hos Amazon så dette er mitt tips om du lurer på hva du skal gi i gave neste gang:)

  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg