Duse farger

Solen har sneket seg inn i hver krik og krok i løpet av helgen og det er bare så utrolig deilig. Dette høstlyset er bare så uendelig vakkert og da det snek seg inn på soverommet i går måtte jeg bare knipse et par bilder. Jeg gjør små enkle justeringer på soverommet hele tiden. Ved å bytte ut et par puter eller et sengeteppe får rommet et helt annet utrykk. Med hvit base kan rommet bli akkurat slik jeg vil med noen få grep. Blått den ene dagen, gult den neste. Akkurat nå holder jeg rommet i en dus fargepalett. Sist gang jeg var på Ikea solgte de ut de siste putene fra Sinnerlig kolleksjonen og jeg plukket med meg en hel haug. Jeg er fryktelig glad i slike kupp, og selv om jeg synes det er helt tullete at kolleksjoner skal byttes ut så ofte som de gjør (er i mot en slik bruk og kast mentalitet som det oppfordrer til) så gjør det at jeg får tak i slike godbiter som dette til en slikk og ingenting. Og om du lurer på hvilke andre små vrier jeg har gjort på soverommet så kan du se det her, her og her 🙂

 

2 kommentarer
    1. Jeg begynte på nyeste sesong av The Block i går. Der fikk en av deltakerne kritikk fordi stilen hennes var “for 2014″… Da kjenner jeg at jeg blir svett. Er helt enig med deg i at det er tull at kolleksjoner skiftes ut så ofte, men liker det når man kan gjøre slike kupp. Det gjelder jo for klær også. Vi bruker mye ulltøy fra Icebreaker. Der skiftes også kolleksjonene ut hvert år, nye farger for ny sesong… Det er da virkelig funksjonaliteten som teller, ikke fargen. Så jeg har masse ulltøy i helt avdankede – men superfine- farger.

    2. Rita: Haha, skjønner godt at du ble svett av det. Det er jo bare komisk. Jeg synes det er et helt vilt jag etter å ha det mest trendye til en hver tid. Malingen på veggen har jo knapt rukket å bli tørr før den er umoderne! Jeg kjenner da at det blir enda viktigere å gjøre sin egen greie for jeg er ikke interessert i snu opp ned på alt 2-3 ganger i året.

      Hjemme hos oss går vi i ull og fritidstøy i åresvis, for som du sier så er det funksjonaliteten som teller. Og helt ærlig synes jeg ikke de er umoderne heller selv om de ikke har det nyeste mønsteret:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg