Bridget Jones og dristige farger

Høstens obligatoriske jentefilm er uten tvil Bridget Jones og i går så jeg den sammen med noen fine jenter. Det er jo så jentete som du kan få det og jeg elsket hvert øyeblikk! Det virker som alle har et eller annet forhold til Bridget Jones filmene og i går var kinosalen stappfull av fnisete jenter som hvinte og lo lenge før filmen i det hele tatt hadde startet. Og da det var ekstra romantiske øyeblikk gikk det store sukk gjennom salen. Film blir rett og slett bedre når du kan se den med hundre andre som er like begeistret som deg selv! Jeg er den første til å innrømme at filmen til tider er både teit og litt pinlig men så er den så uendelig fin og god på samme tid.

På veien var jeg innom en fargehandler og plukket med meg noen prøver. Jeg er i tenkeboksen om kjellerstuen skal få seg et strøk maling og jeg kjenner at jeg er veldig glad i den rød, rust og rosa fargepaletten. For meg som tradisjonelt går får hvitt er dette fryktelig dristig så jeg må gå noen runder med meg selv før jeg evt lander på noe. Og så må jeg innrømme at jeg la fargeprøvene med oppsiden ned da jeg kom hjem i går. For hva vil min andre halvdel si til noe sånt??? 


Bilder fra Jotun og pinterest
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg