Dype blåtoner

Dype, matte blå vegger i ulike nyanser med litt svart eller grønt i seg er en av fargetrendene som jeg er spesielt glad i om dagen. Jeg går tradisjonelt for hvite vegger og hadde nok aldri turd å male den store stuen vår i en slik farge men kanskje et annet rom, som et soverom, kjellerstue eller et lite bad? Og når interessen (og lysten) til å gjøre noe i huset igjen skal jeg vurdere det. Akkurat nå nyter jeg deilig inspirasjon hos andre som har fått det til. Og at det ser sofistikert og eksklusivt ut, det er det ingen tvil om…

EPSON MFP image


Bilder fra pinterest
 

 

6 kommentarer
    1. Vurderer faktisk noe slik på gjesterommet. Det er lite synlige veggflater der, mange store vinduer og store klesskap, så rommet hadde tålt en kraftig farge. Vi får se….

    2. Rita: Er det jeg tenker om kjellerstuen også. En hel vegg er skyvedører, en vegg har nesten bare vinduer og en annen har tre dører og en peis så det er ikke mange veggflater der. Men spørs hva mannen sier til en så dramatisk forandring… Ideen må i tilfelle luftes forsiktig.

    3. Ja, det er viktig… Gradvis små drypp har jeg funnet ut funker best.
      Airbnb er kjekt ja, litt jobb med det, men når rutinene er på plasser det veldig enkle penger.
      Apropos planlegging, så er kjøkkenplanene lagt på is siden min kjære har sagt opp jobben. Så det er nok mest småting, som å omorganisere litt på gjesterommet/kontoret, få hengt opp Tree-stumtjeneren, og kanskje male vaskerommet. Men foreløpig er det bare nyte som står på programmet.

    4. Rita: Det kan jo være greit å bo litt i huset også før dere gjør noe, godt å bare kjenne på følelsen av å bo på et nytt sted. Så det er bare å nyte, og med et så koselig hus så skjønner jeg godt at du gjør det:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg