De unike bruktfunnene

Vi har virkelig nytt disse varme dagene denne helgen. Det er så fint med disse dagene på høsten som plutselig blir til sommer igjen. Når man må kaste av seg sokkene, grave frem sommerklærne og finne frem badelekene igjen. Vi har badet, gått tur og spist lunsjen vår ute og det eneste som har minnet om høst  er loppemarkedene. Jeg koser meg sånn med å lete gjennom gamle lopper så på søndag snek jeg meg unna en liten time for å lete etter skatter. Å kunne dra hjem fra loppemarkedene med bilen full av godbiter- det er bare verdens beste følelse! Og klarer du se potensiale i noe som ser litt lurvete og slitt ut så kan du fort få med deg de beste funnene. Denne stolen, og to andre som var helt lik, fant søsteren min på loppemarked for 6-7 år siden og ettersom hun bare hadde plass til to, fikk jeg den tredje (heldige meg!). Den gangen var stolen i slitt oransje kordfløyel men etter en kveld med symaskinen ble den god som ny!  


Jeg har ikke sett disse stolene noe annet sted men måten rørene former stolen gjør at de minner om Bauhaus stolene. Enkelt, funksjonelt og stilrent.

Jeg håper du har hatt en nydelig helg og tusen takk for at du tar deg tid til å titte innom her, det blir jeg så uendelig glad for:)

3 kommentarer

Siste innlegg