Miks av stilarter

Oppskriften på å hente inspirasjon er å bla i interiørblader hos frisøren i 2 timer for deretter å ta en tur innom Bolia. Uten intensjon om å kjøpe noe som helst gikk jeg rundt i lokalene og bare nøt i går ettermiddag. Høsten er her og det er deilig! Vi snakker svart, dype blå- og rødtoner og sarte rosafarger. Og velour som vi var så forsiktig med for et par siden her helt innafor, og jeg kan ikke annet enn å like denne trenden vi er på vei inn i. Bolia som tidligere hadde en slik stram skandinavisk stil har nå kombinert denne stramme stilen med varme og lunhet. Jeg liker måten man nå bruker elementer fra de gamle stilartene, svulstig barokk med herlige velourer og overdådige lysekroner, skulpturer inspirert av nyklassisismen og stram funksjonell nordisk stil som vi kjenner så godt blir rett og slett en herlig miks. Jeg er fortsatt ikke der at jeg kan få meg til å male vegger mørke, men dette kan jeg like!


Bilder fra Bolia

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg