Bildevegg

Noe av det jeg er mest fornøyd med hjemme er denne bildeveggen. Jeg liker hvordan bildene er hengt opp systematisk men likevel litt tilfeldig, men mest av alt liker jeg bildene i seg selv. Jeg har samlet de over flere år og jeg har håndplukket hver og en av de, de er ikke masseprodusert eller noe jeg har rasket med meg i forbifarten. For meg dreier interiør seg mye om dette- det å innrede med det som du liker og som gjenspeiler deg som person. Og så høres det kanskje ut som denne veggen bare gjenspeiler meg, men jeg spør (stort sett) mannen om hva han mener om et bilde før jeg kjøper det og de to nederste de kjøpte vi sammen på et antikvitetsmarked da vi giftet oss i Roma. Motivene er fra noe som ser ut som et filmsett fra 70-tallet og de har bare noe litt kult og quirky over seg. Litt 70-talls groove:)


 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg