Møbler med knæsj

At farger gjør noe med humøret er det ingen tvil om. Jeg var litt spent på om jeg kom til å bli lei denne stolen over tid men jeg opplever heller at jeg liker den bedre og bedre og aller helst vil jeg plassere den slik at jeg ser den hele tiden. Og så passer den inn overalt! På kjøkkenet, i spisestuen, i salongen som ventestol eller bare som pynt. Så hvis du lurer på å gå for et møbel med knæsjfarge så sier jeg bare go for it! Velg en farge du virkelig liker så vil du ikke angre.

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg