It`s all in the details

Denne helgen har jeg sanket så mange D-vitaminer som mulig. Jeg har gått ut i solen uten solkrem og fått fregner på nesen og farge i kinnene, og selv om det strengt tatt ikke er å anbefale å gå ut uten solkrem tror jeg det er det eneste riktige når vi har gått så lenge uten sol. Og den lille gløden som jeg fikk etter noen timer i solen tror jeg bare er sunt.

Vi er nær ved å spikre planløsningen på hytten vi skal bygge og vi prøver så godt vi kan å bli enige. Og selv om vi er enig om mye har vi noen kampsaker hver som vi ikke lar oss rikke fra (en av oss kanskje flere enn den andre… ehem) En av detaljene mannen min prøver å vinne frem er at vinduene mot sjøen (og utsikten) skal ha utvendige karmer nedenfor gulvet (slik som på bildet under). På den måten er det som om utsikten tas inn i hytten. Akkurat denne kampen tror jeg han skal få vinne:) Kanskje en liten detalj, men det er de detaljene som utgjør hele forskjellen.


Bilde fra pinterest
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg