Høstsolen

Ettermiddagslyset slik du bare ser det på sensommeren, helt i grensen mellom sommer og høst, når luften kjennes litt kvassere og du veksler annenhver dag mellom ullgenser og sandaler- eller av og til begge deler på en og samme tid. Jeg kan ikke si at det gjør noe, høsten er min absolutte favorittårstid. Jeg liker alt ved den, at de fine høstplaggene fylles i butikkene, at luften blir friskere, at fargene blir skarpere, at nøttene modnes på trærne, at vi er et hakk nærmere jul og at man kan tulle seg under et pledd og se en serie (gjerne alle episodene på en kveld) med god samvittighet. Jeg liker faktisk regnet og den sure vinden også- det betyr bare enda en god grunn til å kose seg inne. Så jeg nyter disse solstrålene og ønsker høsten velkommen.  

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg