Hvitt, svart og kork

Siden jeg så en korkvegg på pinterest for et års tid siden har jeg ikke klart å slippe tanken på det så nå har vi fått en selv! Jeg vurderte lenge om den skulle dekke hele veggen men fant ut at den kom mer til sin rett som stor og dominerende (1,8 m * 0,9m) på en hvit vegg. Korken er 3mm “korkfliser” som kan settes sammen slik at man får den akkurat så stor (eller liten) som man vil. Så nå har denne kjøkkenkroken fått en helt ny look som står mye bedre til det svarte kjøkkenet vårt. Med litt egeninnsats er det mye som kan gjøres med litt maling og noen billige innkjøp. Som regel er jeg litt for optimistisk med tanke på hva som kan gjøres på kort tid men denne gangen tok det faktisk ikke mer enn tre dager å male veggene og spikre opp korken. Og er det noe jeg liker enda mer enn fornying så er det kjapp fornying:)

Og hvor bedårende er ikke dette lille fikentreet? Det er nesten sånn at jeg liker det hakket bedre enn det store som vi har i stuen. Det er bare noe med disse trærne. Kule og vakre på samme tid.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg