5 trender vi ALDRI trodde ville komme tilbake

Noen trender er slike som vi har omfavnet hver og en av oss, som en nasjon, og når de siden har gått ut på dato har vi ledd godt av de. Men det som er rart med disse trendene er at de kommer tilbake, igjen og igjen og igjen men da i nye innpakninger. Jeg skal ærlig innrømmer at jeg aldri i livet trodde rosa fra “Dynastiet” perioden skulle komme tilbake igjen og border trodde jeg vi for alltid var ferdig med. Men nå oppdager jeg at jeg elsker disse pastellrosa veggene og jeg ser at å dele opp veggene i to farger med en list eller kant er på full fart inn igjen. Heldigvis har vi droppet det sukkersøte blomstrete tilbehøret, men hvem vet, om et par år er det kanskje det som er top of the pops i interiørverden!

Her er en liste over ting jeg aldri trodde jeg skulle se igjen. Ting jeg vokste opp med og som jeg holdt på å kaste opp av da de endelig ble pakket bort i esker. Så vi får le mens vi kan, før vi vet ordet av det er vannseng moderne igjen:)

1. Kork

2. Makrame

3. Rosa

Fotograf: Lina Östling
+46 70 405 42 07
mail@linaostling.se
www.linaostling.se
Stylist: Mari Strenghielm Nord
Hemma hos paret Anna och Lars Norrman i Köpenhamn

4. Messing

5. Marmor

Bilder fra pinterest

4 kommentarer
    1. Haha! Jeg så Kjersti Bergesen grisle med makramè på tid for hjem, og tenkte på at det der har jeg virkelig ikke sett siden jeg selv gikk på skolen (jepp, 80 tallet), men at det kanskje ville være kult å knyte noen lenker og henge opp en blomsterkjegle som jeg aldri har blitt helt venner med;-) Morsomt innlegg å lese for oss som befant oss midt opp i det hele!

    2. tujanka: Hehe, der ser du! Makrame er plutselig helt innafor igjen. Det er utrolig rart hvordan sånne ting kommer igjen. Det er ikke mange år siden messing var noe av det hesligste jeg visste om, det var bare SÅ 80-talls, og disse figurene og lysestakene som vi hadde da jeg vokste opp syntes jeg var grusomme . Nå synes jeg en messingdetalj her og der er nydelig!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg