Endelig sommer

Vi har virkelig ikke vært bortskjemt med fine og varme dager denne sommeren men i stedet for å akseptere at slik er det, har mannen min jobbet iherdig med å skape sommer likevel. I vårt bittelille badebasseng har han installert en sirkulasjons- og varmepumpe og hver gang det har vært oppholdsvær eller over 14 grader i luften har han fylt i bassenget for å teste ut hva pumpen er god for. Og i går fikk vi endelig den temperaturen som jeg bare har drømt om, med 36 grader uti var det nesten litt varmt der solen stod og steikte samtidig! Å duppe uti der, i frisk luft og naturen like ved- det kjenner jeg at jeg kan bli et lykkeligere menneske av. Nå kan høsten bare komme for vi skal bade samme hva!:) 

Og siden vi var så opptatt med å bade, reposter jeg noen bilder av bassenget fra i fjor.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg