Hvite plissedetaljer

Jeg synes det er så vakkert med interiørdetaljer i hvit plissee så i dag har jeg samlet sammen litt inspirasjon til hvordan bruke det i eget hjem. Og så tenkte jeg at jeg kunne dele det med dere. Det lett utrykket som nesten ser litt papiraktig er bare duperdelikat, og mot varmt treverk kommer detaljene ekstra fint frem. Jeg har lenge ønsket meg hvite vaser både fra Rosenthal og Jonathan Adler, men siden jeg helst vil ha en stor samling og de er skrekkelig dyre er det ikke akkurat første pri. Men noen drømmer må man jo ha og så er det en ekstra motivasjon når man tråler bruktbutikkene, Rosenthal har nemlig designet vaser i over 50 år:)

Lamper fra Georg Nelson


Vase fra Jonathan Adler

Vaser fra Rosenthal, sammen med andre hvite vaser. Jeg liker så godt slike hvite vasesamlinger! Er bare å begynne å samle:)

Kopper fra Kahler/Hammersøy

Bilder fra pinterest
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg