Barnerom

Da sønnen vår ble født gjorde jeg meg skikkelig flid med rommet hans. Jeg brukte lang tid på å plukke ut fine ting for å dekorere veggene med, jeg hengte opp søte små antrekk og kostymer på små hengere og leker og bilder ble omhyggelig plassert på en liten kommode. Og hver dag trakk jeg fra gardinen og redde opp sengen. Og siden alt var ganske på stell så tok det ikke mye tid å holde det fint heller. Men så flyttet han over i stor seng og kom tassende inne i vår seng hver natt noe som resulterte i at det ble trangt i vår seng og jeg endte alltid opp inne på hans rom. Og med det så var liksom magien i rommet hans borte, det var bare en plass for å sove. Og etter hvert begynte vi å flytte inn hyller og kommoder som vi ikke hadde plass til andre steder i huset og de fine små antrekkene ble samlet sammen i en haug og det ble bare mer og mer rotet der inne. Og slik har vi altså hatt det i godt og vel to år… Men nå er det altså på tide at småen får rommet sitt tilbake.

Jeg har surfet meg gjennom nettet etter inspirasjon og gjort noen innkjøp på Ikea og nå er jeg altså klar til å gjøre rommet koselig igjen. Og bursdagspynten, med vimpler og små lanterner tror jeg skal få komme opp igjen:)


Bilder fra Alvhem og pinterest

5 kommentarer

Siste innlegg