Persisk teppe på budsjett

En av tingene jeg alltid er på utkikk etter på finn, fretex og bruktbutikkene er persiske tepper. Jeg skulle gjerne hatt persiske tepper i alle rom men de fine og for seg gjorte er fryktelig dyre og langt utenfor mitt busjett. Selv de på Ikea er skrekkelig dyre!

Dette teppet fant jeg på Fretex for noen dager siden for 349,-! Med fine frynser, fine farger og akkurat passe slitt. Jeg synes nemlig de blir finere om de er litt rufsete i kanten! Men slitt betyr også brukt så i går leide jeg en tepperensemaskin og renset det 3 ganger. Det koster noen hundrelapper å leie en tepperenser så jeg renset fire andre tepper og bilen i samme slengen! Nå lukter det våt sau overalt, men det er en liten pris å betale for å ha rene og pene tepper:)


 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg