Gleden ved en parasoll

Da jeg var 15 var det om å gjøre å svette i solen så mye som mulig. Etter som jeg har blitt eldre ser jeg mer og mer gleden ved å sitte i skyggen, for helt ærlig: det er mer komfortabelt der. I flere år har vi vurdert ulike løsninger, fra markise til segl til parasoll. Først i år har vi somlet oss til å få tak i en parasoll og montert den opp. Og for en befrielse det er! Ikke at solen er her så ofte, men når den er her så er den så sterk! Og å lese en bok her i stedet for midt i solsteiken- det gleder jeg meg til:)

.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg