Design+kvalitet=sant

En god kopp kaffe det står høyt oppe på hverdagsglede listen hos meg. Dagen blir rett og slett bedre om jeg kan starte den med god kaffe. Chemex-kaffekannen lager helt fantastisk kaffe og jeg har hatt den på ønskelisten lenge, da jeg var i Oslo sist uke kjøpte jeg den dermed med som bygave. At selve kannen ser helt nydelig ut gjør nesten at kaffen smaker enda bedre. Perfekt i designet på alle måter og en nydelig og praktisk detalj å pynte opp kjøkkenbenken med! Design og kvalitet i et og samme produkt. Og det er jo helst slik alle produkter bør være spør du meg.

 

4 kommentarer
    1. KAFFE! Ja, kaffe er viktig, og design er viktig. Det liker jeg godt med min La Pavoni også. Den lager kaffe på en stilig måte…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg