Sniktitt på kontoret

Vi har gått helt inn i feriemodus og med det har bloggen også blitt nedprioritert. Jeg skulle kanskje beklaget det men det er jammen deilig å logge av noen dager også. Det er nesten ikke mulig å få tak i meg når ferien kicker inn. Da finner du meg gjerne med mammas gamle hjemmet i den ene hånda og en kaffe og en lefse i den andre (både svigermor og mamma er god på å snike i meg en lefse eller et tebrød så snart de har sjansen) Selv om været ikke er på topp nyter vi fine dager med familie og venner, og siden det ikke er mulig å bade ute så bader vi inne i svømmehallen i stedet. Og for å være helt ærlig så plager ikke været meg, er det ikke slik juli måned skal være da?

Vi prøver så godt vi kan å komme i orden her hjemme men jeg sliter litt med motivasjonen. Rydding er ikke min sterke side. Men at det er gøy når ting begynner å falle på plass- det er det. Her er en aldri så liten sniktitt på den nye kontorplassen på hemsen. Noen av eames-stolene har fått ny funskjon og arbeidsbenken er laget av bordbein og bordplate fra Ikea. Og vinduskarmen den er malt i matt sort fra Ladys Supreme Finish.

 

13 kommentarer

Siste innlegg