3 enkle DIY i skinn

Jeg lar meg ofte imponere over folk sin kreativitet og at tilgangen til andre sine ideer har blitt så tilgjengelig med pinterest får meg til å juble. Disse tre DIY i skinn lager du enkelt på noen timer uten at du trenger fancy verktøy eller spesielle forkunnskaper.

Hvem ville tenkt at den kjedelige tørkerullen kunne bli blikkfang på kjøkkenet? Praktisk og dekorativt.

Oppheng til badet. Dekorativ både med og uten håndklær. Denne tenker jeg kan brukes til en rekke andre ting også. Hva med å henge magasiner eller planter i den? Eller kanskje kjøkkenhåndklær og kjøkkenredskaper? Det er egentlig bare fantasien som setter grensene.

Jeg har sett flere magasinholdere i skinn, men denne hvor remmene holdes oppe med en ring i tre, var spesielt vakker.


Bilder fra pinterest
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg