Cognac farget skinn

Denne helgen har vært intet mindre enn fantastisk! En av mine aller beste venner bor på andre siden av landet noe som betyr at vi ses altfor sjelden, men når vi møtes er det akkurat som om vi aldri har vært borte fra hverandre. Du vet- en sånn venn som du er helt på nett med og som du kan være 100% deg selv sammen med. En sånn som du kan dele alt med samme hvor teit det er. Denne helgen tok vi enn velfortjelt husmorferie i Oslo hvor vi vekslet mellom shopping og å sitte på koselige uterestauranter. Og der vi tidligere endte opp med å bli altfor fulle på tequila endte vi nå opp med å se film i pysjen på hotellet for deretter å få en lang og god natts søvn. At det skjer noe med prioriteringene etter at en får barn er det i alle fall ingen tvil om:)


I løpet av helgen tok vi turen innom Tannum hvor vi drømte oss helt bort i en cognac farget skinnsofa. Det er bare noe med den nydelige gylne fargen som gjøre de helt uimotståelig. Og selv om vi aldri kommer til å få råd til en så er det lov å drømme seg litt bort, er det ikke?:)

Jeg føler jeg har fått full valuta for mine første feriedager og nå ser jeg frem til 3 fine uker med familien. Og at vi ikke har noen konkrete planer, det er faktisk ganske så deilig.

Bilde fra pinterest
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg