8 kontorer som inspirerer meg

Bare noen timer igjen så starter helg, kos og avslapping. Etter en uke med mye jobbing og en sliten kropp kjenner jeg at jeg gleder meg ekstra til denne helgen. I tillegg til å knipe litt ekstra på vår lille som jeg har tilbragt altfor lite tid med denne uken er planen å få orden på kontoret- slash lekestue- slash loftsstue. Det var først da jeg tok en tur opp dit i går at jeg innså hvor fint det kommer til å bli der oppe. For å vise til sist innlegg om mye rot- så har det vært så mye rot her oppe at det faktisk ikke har ikke vært mulig å se noe som helst! Så etter at siste ryddingen er unnagjort da skal det møbleres, så i dag deler jeg litt inspirasjon før jeg setter i gang.

Jeg har fått øynene mer og mer opp for armeringsnett! Noe som på ingen måte hører til innendørs er på med på skape den kuleste looken. Jeg jobber med å løsrive meg fra å tenke på hva man skal og hva man ikke skal gjøre. Den siste tiden har blant annet uteplanter i utepotter flyttet inn, betong har blitt en del av badet og en gammel medisinball har flyttet inn (men det er en story for en annen dag). Jeg har troen på at om man klarer å leke seg med ting (i stedet for å kjøpe en ferdig katalogside fra Bolia) gir det et mer lekent og personlig hjem.

Og selv om Eames- stolen har vært i trendbildet i mange år er jeg fortsatt like glad i de. Og disse gamle som er i glassfiber synes jeg er de peneste…

Enkelt, vakkert og nordisk.


Grønt og frodig

Organisert

Stemningsfullt.

Rustikt og bohemsk


Trendy og nordisk

Jeg håper dere alle får en nydelig helg! Og takk for at dere titter innom.  

Bilder fra pinterest
 

 

7 kommentarer

Siste innlegg