3 tips til et billig interiør

Jeg er glad i å fornye hjemmet vårt men vi har ikke en økonomi som gir rom for store utskeielser. Jeg har dermed funnet noen smutthull som gjør at dette kan gjøres på en billig måte. Heldigvis passer det stilen vår perfekt!

1. Kjøp brukt! For 500-1000 kr får du mye fint på finn! Og følger du med på gi bort på finn dukker det faktisk opp godbiter der også! Jeg er ikke så glad i billige masseproduserte møbler så jeg kjøper mye heller brukt. De gamle møblene er ofte av heltre, solid bygget og har et vakkert design. Og så er det akkurat som de har litt mer sjel i seg enn de nye møblene. Og er du ikke fornøyd med fargen eller treverket men liker formen så er det bare å finne frem malerkosten!

2. Plukk inn grener og blomster fra hagen eller skogen. Billigere blir det ikke.


3. Hvis du har lyst på en stor plante men ikke har råd (de store koster ofte fryktelig mye) har jeg et tips. Kjøp en mindre plante og flytt den over en i større potte. Gi den godt med jord og litt plantenæring i ny og ne så vil den vokse seg stor og fin! Og jeg synes det er ekstra stas å vite at det er jeg som har klart å få den til å bli slik.


Jeg håper dere nyter helgen og lørdagen! Jeg skal jobbe noen timer men deretter skal jeg plante om noen store planter som skal få lov å bli enda større!;)

Bilder fra Alvhem Mäkleri

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg