Terapi på jobben

Det er travle dager for tiden med mye som skal gjøres både på jobben og på privaten, men jeg er så heldig å ha et lite avbrekk midt i uken fra min “vanlige” jobb. Og å dra fra kontoret og inn i blomsterbutikken hver onsdag er rett og slett litt terapi. Misforstå meg rett, det er knallhard jobbing! Jeg går, står, løfter og bærer i 8 timer og når dagen er slutt har jeg knapt sittet nedpå. Jeg har faktisk opplevd flere ganger å våkne opp torsdagen med gangsperr i lårene! Så denne dagen kan neste gå under kategorien trening;) Men det å rusle rundt i lukter av syrin, roser og eucalyptus er bare deilig! Jeg oppdager nye sorter hver uke, for etter hvert som sesongen endrer seg endrer også utvalget i butikken seg. Og hjemmet vårt har utviklet seg i takt med tiden min i butikken, fra 3-4 planter før jul til en liten jungel nå i sommermånedene. 

I løpet av dette halvåret har jeg bare blitt enda mer glad i planter og blomster og det er gjerne ikke så rart når du en gang i uken får pusle på med ting som å lage vakre buketter og fine sommerkranser:)  


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg