Apivita

Det er ikke ofte jeg bytter ut skjønnhetsprodukter. Jeg bruker de gode gamle til det kjedsommelige. Altså- hvorfor bytte ut noe som funker? Men da vi bodde i luksusleilighet i Santorini for et par uker siden og disse stod på dusjkanten ble jeg først fryktelig begeistret for designet og deretter fryktelig begeistret for innholdet. Body tonicen kjennes ut som silke og lukten er det mildeste og mest behagelige jeg har kjent på lenge. At de er fine å ha stående fremme er heller ikke feil! Et lite søk på nettet og jeg oppdaget at dette merket er å få tak i her hjemme også. Et lite tips der altså om du er klar for å løsrive deg fra dine gamle favoritter.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg