Gått helt bananas

En av de viktigste accessoriene i interiøret synes jeg er grønne planter. Det er akkurat som om de grønne plantene myker opp og binder sammen det som er rundt og det blir hjemmekoselig med en gang. Jeg er kanskje mest av alt glad i de store plantene som gjør mye ut av seg og det var liksom ikke noen tvil om at jeg måtte ha dette banantreet da jeg oppdaget det tidligere i uken.

Jeg synes det er helt perfekt slik det er nå med sine store fine blader, men jeg kjenner at jeg kribler litt etter å plante det over i en større potte og se hvor stort det faktisk kan bli! På det høyeste er det nesten 5 meter under taket hos oss så rommet tåler fint et tre på 2-3 meter. Så hva sier dere? Skal jeg beholde det som det eller skal jeg la dette herlige banantreet vokse seg vilt og stort?:)

4 kommentarer
    1. Kjør på!!! 😉 Trur du den kan bli sååå høg her i Norge!? Ser hvertfall flott ut! Ønsker deg ei goood veke

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg