Sommerkrans til sommerfesten

Inneholder reklame

Noe av det som gir meg mest sommerstemning er sommerkranser. De minner meg om sankt hans, lyse sommerkvelder og det å rusle gjennom duggfriske blomstereng med bare føtter. Hver sommer pleier jeg lage kranser til niesene mine, og når jeg først har lagt en må jeg lage til alle sammen. Det er superhyggelig og de ser bare så utrolig søte ut der de springer rundt med hver sin krans i lette sommerkjoler.

Det må være lov å drive litt reklame for egen arbeidsplass innimellom i alle fall når tilbudet er godt:) og den 8 og 9 juni (kl 18-20) skal Florentes på Paradis (Bergen) ha blomsterkrans kurs. Alle får lære å lage en egen krans som de kan ta med hjem og prisen er 499,-. Sjekk instagram eller facebooksiden for mer info.

Og en slik krans kan du faktisk få til å vare i flere dager dersom du sprayer den med vann og har den i kjøleskapet når det ikke er i bruk. Et lite sommertips der altså:)

dallas wedding photographer, oncewed, once wed magazine, bridal portraits, bows and arrows, flowers, florals, stefanie miles, tracy melton, monique lhuillier, warren barron
Bilder fra pinterest

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg